1. Kauba lepingutingimustele mittevastavuse korral peab Klient saatma omal kulul Kauplusele tagasi reklaamitud kauba koos mittevastavuse kirjeldusega.
2. Kauplus vastab kliendi pretensioonile 14 päeva jooksul alates pretensiooni saamisest.
3. Kui põhjendatud pretensiooni teostamisega kaasneb Kliendile uue toote saatmine või mittevastavuse kõrvaldamine, kannab kohaletoimetamise kulud ostja.
4. Müüja jätab endale kindlaks, et erinevused Kauba fotodel ja antud kliendi individuaalsetest arvutiseadetest (värv, proportsioonid jne) tulenevad erinevused ei pruugi olla aluseks kauba kohta pretensioonile.
1. Vastavalt 2. märtsi 2000. a tarbija teatud õiguste kaitse ja ohtliku tootega tekitatud kahju eest vastutuse seadusele on tarbijast kliendil õigus lepingust taganeda.
2. Tarbijast Klient võib müügilepingust põhjuseta taganeda, esitades sellekohase kirjaliku avalduse 14 (neljateistkümne) päeva jooksul kauba kättetoimetamise päevast arvates. Selle tähtaja järgimiseks piisab avalduse saatmisest enne tähtaja möödumist.
3. Müügilepingust tegeliku taganemise korral loetakse leping tühiseks. klient on kohustatud ostetud kauba viivitamatult, mitte hiljem kui 14 (neljateistkümne) päeva jooksul tagastama.
4. 14 päeva jooksul pärast kliendi lepingust taganemist tagastab Kaupluse omanik kliendile tasutud summa.
5. Taganemisõigust ei ole kliendil lõikes nimetatud aktis märgitud juhtudel 1 eespool, st järgmistel juhtudel:
1. teenuste osutamist alustati Tarbija nõusolekul enne 10 päeva möödumist lepingu sõlmimise päevast;
2. audio- ja visuaalsete salvestiste kohta, mis on salvestatud IT-andmekandjatele pärast seda, kui Tarbija on nende originaalpakendi eemaldanud;
3. hüvitise lepingud, mille hind või tasu sõltub üksnes hindade liikumisest finantsturul;
4. teenused, mille omadused on tarbija poolt tema poolt esitatud tellimuses märgitud või tema eraldiseismisega tihedalt seotud;
5. teenused, mida oma olemuse tõttu ei ole võimalik tagastada või mille teema kiiresti halveneb;
6. ajakirjanduse kohaletoimetamine;
7. hasartmänguteenused.